Katalog

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

25.03.2023 01:03

Tlumiče vibrací ACE: ochrana vlaku proti vibracím

Autonomní řízení - to, co se stále zdokonaluje pro silniční dopravu, je již součástí každodenního života při přepravě materiálu ze skladu na montáž. Novinkou jsou tam totiž speciální sady nezávislé na výrobci pro přestavbu běžně dostupných elektrických tahačů na dopravní systémy bez řidiče, které nabízí společnost Schiller Automatisierungstechnik GmbH. Konstruktéři chrání elektroniku potřebnou pro autonomní tahače před otřesy a vibracemi pomocí pryžokovových izolátorů od společnosti ACE.

Silniční vlak, který je na 99,986 % k dispozici, jezdí autonomně a volí nejrychlejší trasu, je pro dálkovou dopravu stále ještě snem budoucnosti. Pro autonomní dopravní vozidla společnosti Schiller Automatisierungstechnik GmbH je to realita. Společnost se sídlem v Osterhofenu, který se nachází v dolnobavorském okrese Deggendorf, nedávno úspěšně dokončila projekt s 22 autonomními vlečnými soupravami na zakázku významné bavorské automobilky. Vozový park přepraví za pracovní den více než 500 tun materiálu ze skladu na montážní linku, přičemž denně urazí vzdálenost přes 300 kilometrů. Během testu v průběhu 10 směn bylo autonomně ujeto více než 1 550 kilometrů s maximální dostupností.

Přeměna komerčně dostupných elektrických traktorů na systémy autonomního řízení

Společnost Schiller Automatisierungstechnik GmbH, kterou v roce 1985 založil Ewald Schiller, se vyvinula ve firmu s více než 240 zaměstnanci v Osterhofenu, Métách, Grafenau a čínském Šen-jangu. Mezi hlavní kompetence patří elektrotechnika, mechanika a IT pro oblasti automatizace, logistiky, čistých prostor a elektrotechnického plánování. V roce 2018 společnost Schiller položila základy pro vývoj řešení pro autonomní vlečné soupravy. "Rychle nám bylo jasné, že bezpečnostní technologie budou pro naše dopravní systémy bez řidiče klíčovou otázkou, protože v případě vlečných vlaků, stejně jako v případě provozu s přívěsy obecně, je chyba sledování přívěsů považována za důležitý úkol.peter Stoiber, vedoucí oddělení mobilní robotiky ve společnosti Schiller, vysvětluje jednu z výzev během vývojových prací. Také proto, aby byly dodrženy přísné předpisy strojních směrnic, musel inženýr a jeho tým vypočítat pravděpodobnost chyby všech komponent a zajistit co nejvyšší dostupnost. Vývojové práce vedly ke zdokonalení vnitřního GPS, s jehož pomocí vlečný vlak vždy rozpozná, kde se nachází. To znamená, že na dopravní trase nejsou nutné žádné konstrukční změny pro orientaci. Každý vlečný vlak od společnosti Schiller lze také snadno přizpůsobit změněným situacím ve výrobním procesu a lze jej použít i na jiných místech. Největší výhoda řešení: komerčně dostupné elektrické vlečné soupravy lze pomocí technologie Schiller přestavět na autonomně jedoucí systémy.

Úkol: zajistit spolehlivost elektroniky

. Přestože vlečné soupravy může i po vybavení sadami pro přestavbu ovládat řidič, autopilot den za dnem ukazuje své silné stránky při každodenním používání. Například když vlečný vlak dorazí do blízkosti dalšího pracovního stanoviště, chytré hodinky na zápěstí odpovědného zaměstnance hlásí stav prostřednictvím vibračního alarmu. Zaměstnanec pak může naložit nebo vyložit vozy a dát signál "všechny činnosti jsou hotovy, pošlete vlak dál". Tímto způsobem se pokračuje v cestě bez zpoždění. Odpadají tak zbytečné cestovní časy pro zaměstnance. Jakkoli je Schillerův trasový vlak chytrý, jednu věc zatím neumí: létat. A to byl jeden z posledních problémů v procesu vývoje, kterému musel Peter Stoiber se svým týmem jako vedoucí divize mobilní robotiky čelit. Vždyť vlak musí na svých mnoha různých trasách po automobilce jezdit po nerovných kolejích nebo křižovat chodby budov. To jsou potenciální nebezpečná místa, která ohrožují spolehlivost elektroniky. Proto bylo důležité zabránit vibracím řídicí skříně. Za tímto účelem měl být vlečný vlak v rozhodujících místech vybaven tlumiči vibrací.


Více novinek.

Ve švýcarském vědeckém centru Technorama nabízí 500 exp...

Sportovní vědci při svých návrzích používají tak&eacute...

Přeprava mRNA vakcíny proti COVID-19 od společnosti Biontech/Pfizer představuje skutečnou...

Vedle softwaru pro dimenzování a dat CAD a simulací nabízí nyn...

Společnost ACE Stoßdämpfer GmbH nyní nabízí konstruktérům...

Stejně jako jsou kaskadéři pro filmové hvězdy, jsou strukturální tlumiče TUBUS pro drahé filmové...